جهاد اقتصادی

جهاد اقتصادی چیزی نیست که تمام شدنی باشد. مقام معظم رهبری

هنرمندان اقتصاد مقاومتی تقدیر شدند

اولین همایش «من یک هنرمندم، سنگر من کجاست؟»

 

اولین همایش و کارگاه آموزشی نقش هنرمندان در اقتصاد مقاومتی تحت عنوان «من یک هنرمندم، سنگر من کجاست؟» با حضور وحید یامین پور، حجت الله عبدالملکی، حجت الاسلام علی جعفری و حامد زمانی با تقدیر از برخی هنرمندان در عرصه اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

 

هنرمندان اقتصاد مقاومتی تقدیر شدند

اولین همایش «من یک هنرمندم، سنگر من کجاست؟»

 

به گزارش جهاد اقتصادی، اولین همایش و کارگاه آموزشی نقش هنرمندان در اقتصاد مقاومتی تحت عنوان «من یک هنرمندم، سنگر من کجاست؟» با حضور وحید یامین پور، حجت الله عبدالملکی، حجت الاسلام علی جعفری و حامد زمانی با تقدیر از برخی هنرمندان در عرصه اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام علی جعفری به تبیین و بررسی شخصیت‌های اقتصادی در سریال‌های تلویزیونی که حاصل پژوهش چندتن از دانش‌آموختگان حوزه هنری بود پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به آسیب شناسی بازنمایی شخصیت های اقتصادی در تلویزیون ادامه داد: در طول این مدت یازده سریال انتخاب شده که هم تم اقتصادی داشتند و هم شخصیت های اقتصادی در آنها وجود داشت.

جعفری با اشاره به اهمیت این مطالعه اظهار کرد: در سریال‌ها بیشتر وجه مذهبی و رویکردهای اجتماعی مدنظر است. در حالی که در دوران بعد از انقلاب اسلامی دلالت‌هایی از رویکرد اقتصادی وجود دارد که از نظر ما دور مانده است و سریال هایی که در طول پنج سال اخیر ساخته شده اند تم اقتصادی آنها تغییر نکرده است.

در ادامه مراسم دکتر حجت الله عبدالملکی به بیان نقش اصلی هنرمندان در اقتصاد مقاومتی، وضعیت تحقق اهداف اقتصادی انقلاب اسلامی و تشریح تحریم ها از سال 88 تا کنون وتاثیر آن بر اقتصاد کشور پرداخت.

عبدالملکی با اشاره به دو ضرورت اصلی برای اقتصاد مقاومتی گفت: ظرفیت‌های شگفت‌انگیز انقلاب اسلامی ایران و خصومت‌های دشمن دو ضرورت اصلی اقتصاد مقاومتی است که رهیافت اقتصادی جمهوری اسلامی جهت تحقق اهداف اقتصادی خود می‌بایست از طریق تقویت تولید ملی و جهاد اقتصادی عمل کند.

عبدالملکی در پایان یادآور شد: راه حل این موضوع رفع خصومت‌های اقتصادی داخلی است و این بهترین راه اقتصاد مقاومتی است که ایران را در قله قرار خواهد داد و این امر در نهایت به رفع خصومت‌های خارجی نیز منجر خواهد شد.

در پایان این برنامه حامد زمانی به اجرای دو آهنگ (جنگ اقتصادی و مرگ = آمریکا) پرداخت و از برخی از هنرمندان فعال در عرصه اقتصاد مقاومتی چون امید قالیباف(خبرنگار واحد مرکزی خبر)، میلاد عرفان‌پور(شاعر برجسته کشور)، قاسم رستم‌پور(هنرمند گرافیست)، حامد زمانی و خانم عذرا کریمی(هنرمند‌گرافیست) تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.