جهاد اقتصادی

جهاد اقتصادی چیزی نیست که تمام شدنی باشد. مقام معظم رهبری

معرفی اجمالی اقتصاد متعارف -دکتر عبدالملکی

اقتصاد مقاومتی/درس گفتار 3 (دریافت فیلم+متن+پاورپوینت)

درس گفتار پیش رو فصل چهارم دوره آموزش مجازی اقتصاد مقاومتی است که توسط دکتر حجت الله عبدالملکی (عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام) ارائه شده است.

این مجموعه در 10 مبحث 7 دقیقه ای به همراه متن و پاورپوینت مربوطه ارائه شده است.

معرفی اجمالی اقتصاد متعارف -دکتر عبدالملکی

اقتصاد مقاومتی/درس گفتار 32 (دریافت فیلم+متن+پاورپوینت)

به گزارش سایت جهاد اقتصادی درس گفتار پیش رو چهارم دوره آموزش مجازی اقتصاد مقاومتی است که توسط دکتر حجت الله عبدالملکی (عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام) ارائه شده است.

این مجموعه در 10 مبحث 7 دقیقه ای به همراه متن و پاورپوینت مربوطه ارائه شده است.

در این فصل از درس گفتار، معارف اقتصاد اسلامی به عنوان زیر بنای اقتصاد مقاومتی معرفی شده و این معارف در سه بخش به مخاطبین معرفی و توضیح داده می شود : 1-ارتباط اقتصاد و اسلام2-تقسیم بندی و روش شناسی اقتصاد اسلامی-3- معارف اقتصاد اسلامی در برابر اقتصاد متعارف

این مجموعه به همت کانون تربیت و اقتصاد مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی آماده گشته و دراختیار علاقه مندان قرار گرفته است. همچنین کتاب این دوره مجازی توسط مرکز علمی فرهنگی سدید منتشر شده و در اختیار علاقه مندان قرارگرفته است.

همچنین علاقه مندان می توانند  با ثبت نام در سایت امام سجاد (علیه السلام) دوره کامل آموزش مجازی  اقتصاد مقاومتی را  دریافت کرده و با گزراندن کامل دوره، مدرک معتبر سطح یک اقتصاد مقاومتی را از دانشگاه امام صادق علیه اسلام و دانشگاه امام حسین علیه السلام دریافت نمایند.

 

دریافت کامل درس گفتار3: فیلم +متن+پاورپوینت ( معرفی اجمالی اقتصاد متعارف)

ثبت نام در دوره آموزش مجازی اقتصاد مقاومتی

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.